EN
HE

ברוכים הבאים

אנא הכניסו פרטיכם לכניסה

שגרירים באוויר למען הילדים

יוזמה משותפת של ארגון "סאסא סטון", חברת התעופה אל על והמרכז לאימפקט יהודי, תעניק סיוע חירום באמצעות מאות ארגזים המכילים תרופות ומוצרי צריכה בסיסיים וחיוניים, למשפחות הפליטים האוקראיניים שנסו על חייהם מהתופת אל העיר בוקרשט ברומניה.

מבצע הסיוע יתבצע באמצעות לקוחות אל על שימסרו את החבילות עם נחיתתם בבוקרשט ויעברו על ידי נציגי "סאסא סטון" אל ראשי הקהילה היהודית בעיר.

 

בצילום: סוניה גומס דה מסקיטה נציגת משפחת התורמים

בעקבות המלחמה המתחוללת באוקראינה, יעבירו החל מהיום, יום ב', ארגון "סאסא סטון" בשיתוף חברת התעופה אל על והמרכז לאימפקט יהודי, סיוע חירום ובו מאות ארגזים המכילים תרופות ומוצרי צריכה בסיסיים, לאלפי אימהות וילדיהם שנמלטו מהתופת אל בוקרשט וערים נוספות ברומניה. תכולת הארגזים הותאמה על פי בקשת ראשי הקהילה היהודית במדינה.

העברת הסיוע תתבצע לאורך השבוע הקרוב, באמצעות שלוש טיסות של אל על וסך הכל יישלחו מעל לכ- 2.1 טון של מוצרי צריכה בסיסיים וחיוניים. המבצע הייחודי יערך בשיתוף עם לקוחות אל על שיהפכו לשגרירי סיוע, כשהמארז יימסר להם בשער העלייה למטוס  והם יתבקשו למסור את החבילות בנחיתה, לנציג מטעם של ארגון "סאסא סטון" והקהילה היהודית שימתינו להם בשדה התעופה.

המשלוח יכלול: סל תרופות, מזון לתינוקות וילדים ומוצרי היגיינה חיוניים. סל התרופות הורכב על פי המלצתו של פרופ' מתי ברבקוביץ', מומחה ברפואת ילדים בבית חולים שמיר, וחבר הבורד של ארגון "סאסא סטון". מוצרי הצריכה נתרמו על ידי הילדה סטון, מייסדת ארגון "סאסא סטון" והועברו בטיסות סדירות של חברת התעופה.

 

 

 

במקביל העביר השבוע ארגון "סאסא סטון" בסיוע נציגי המרכז לאימפקט יהודי, לקהילה היהודית בקישינב, טון מוצרי צריכה חיוניים, לאלפי אימהות וילדיהם שנמלטו מהתופת אל העיר. לצד זאת, העביר הארגון לקהילה, תרומה של עשרות אלפי שקלים לקניית מוצרים נוספים וכל זאת על מנת לסייע להם בתקופה קשה זו.

סוניה גומס דה מסקיטה, נציגת משפחת התורמים של ארגון "סאסא סטון": "ארגון "סאסא סטון" פועל לאורך השנה כדי להאיר את פניהם של אלפי הילדים המאושפזים ברחבי בתי החולים ולהטיב עם מצבם הרפואי. אין מן הנמנע כי פעילות זו תחצה גבולות ותעזור לאלפי הילדים האוקראיניים שנעקרו מבתיהם בפתאומיות. אנו נעשה כל שביכולותינו על מנת לסייע לאותם ילדים הזקוקים לנו מכל. אנו רוצים להודות לחברת התעופה אל- על, על שיתוף הפעולה והירתמות המהירה להעברת הסיוע לילדים. אני שולחת את תפילותינו לכל תושבי אוקראינה ומקווה לשלומם".